header

header

21 juni 2014

Midsommardag.

Midsommardagsmorgon och jag är lite trött måste jag erkänna. Detta trots en lugn midsommarafton där jag kom i säng tidigt. Spenderade gårdagen på bästa sätt tillsammans med vänner och massa god mat. Fick även till ett skönt löppass på morgonen :). Det enda som saknades var värmen. I stället för att fira i klänning och fina skor blev det jeans, dunjacka och gympadojor för min del men det gick det också :).

I dag blir det en lung dag (tror jag). Har precis redigerat klart alla bilder från bröllopet och nu ska de bara levereras. Snart dags för ett träningspass men först ska frukost till Emma fixas.

Tog inte så många bilder i går men här kommer några i alla fall:







Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg!

2 kommentarer:

  1. Vad fina bilder, så midsommar aktigt det nu kan bli.
    Synd att det var så kallt, här var det också kyligt.
    Ha en fin midsommardag.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Bodil!

      Visst är det synd att det är kyligt men bara det inte regnar går det bra.

      Hoppas du haft en bra midsommarhelg hos dig!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!