header

header

17 juni 2014

Att försöka härda ut.

Tisdag och en dag närmare den mycket efterlängtade ledigheten. Men som det känns nu så är ledigheten väldigt långt borta. Fullt upp på jobbet - så mycket att jag börjar bli orolig att jag inte kommer hinna med allt innan jag ska vara ledig. Även här hemma är det fullt upp. Dygnet har inte tillräckligt många timmar just nu. Stress och press - inte det jag önskat av den här veckan men nu är det som det är och bara att gilla läget och försöka härda ut.

Något jag hunnit med är att redigera alla bilder från bröllopet i helgen. Nu återstår bara att gå igenom allt en gång till för att se om något ska ändras innan bilderna ska levereras. Över 600 bilder blev det så det har tagit några timmar. Men det är ju så roligt så det gör inget - skulle önska lite mer tid bara.

Blå himmel & en massa grönska - det önskar jag mig på semestern. 

Nu blir det Hart of Dixie innan det blir sängen för min del. Sömnen är under all kritik så några nätter med god sömn skulle sitta fint.

Ha en fin kväll!
Kram Carina.

2 kommentarer:

  1. Jag sover alldeles för lite! Var försiktig med stressen…bra att du snart är ledig!

    Vilken underbar somrig bild. Blå himmel och grönska är ju bland det bästa som finns <3
    Och tänk att du har 600 bilder att redigera, vad duktig du är. Bilderna är fantastiska eftersom det är du som tagit dem!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är allt för snäll Lotta!

      Hoppas att du hinner sova fler timmar och att även du får vara ledig snart. Sköt om dig!
      Kram Carina.

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!