header

header

9 juni 2014

Bilder från i lördags.

Så var det ju måndag och en ny vecka igen. Förmiddagen gick i ett huj och då Emma följde med en kompis hem efter friluftsdagen fick jag några timmar för mig själv. Och vad gör jag då? Jo, hamnar framför datorn - men bara en kort stund. 

Ville ju visa korten från fredagens fotografering och då dom är levererade och jag har fått ok så dyker det upp några här (& som vanligt är det något fel m de svartvita korten. Grymt tråkigt men ingen jag kan göra något åt). 











Nu tror jag det blir till att göra ett nytt försök att vila lite i solstolen (det gick ju inte så bra igår) innan Emma ska hämtas. Har inte sovit något vidare i natt så en liten tupplur skulle sitta fint :).

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!