header

header

4 juni 2014

Gårdagens shopping.

I dag är det tröttmössa på för undertecknad. Fattar inte vad som hänt men jag är så otroligt trött. Och det hela blir ju inte bättre av att jag vaknar före klockan 05 varje morgon. Men, men, det kunde vara betydligt värre :).

Var ju och handlade lite till Emma i går. Egentligen skulle vi bara komplettera med några tights men det råkade bli lite mera. Tycker det är så roligt att handla barnkläder och när jag såg KappAhl´s kollektion Hampton Republic.... Ja då gick det inte att hålla sig från att några fler plagg fick följa med hem. Nu hoppas vi bara på att solen och värmen kommer tillbaka så hon ska få använda sina kläder :).

Är man hästtokig så vill man så klart ha en sån här baddräkt.

Klänning till skolavslutningen. Inköpt i NYC.

Ska nu försöka råda bot på tröttheten och masa mig ut på ett löppass. Det är ju onekligen det bästa vädret för en springtur så det gäller att passa på :).

Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!