header

header

26 juni 2014

I dag hamnade vi i….


…. Carl Larssons Sundborn. Ett spontanbesök blev det då min mamma var ute på resa och skulle stanna där några timmar. Eftersom vi inte hade något särskilt planerat passade det utmärkt att få ta en fika med mamma/mormor. Mysigt då vi tyvärr inte ses så ofta.

Själva Carl Larsson-gården besökte vi inte men väl trädgården vid Stora Hyttnäs. Åh, så fint!! Skulle kunna gå runt där länge, länge. Så oerhört vacker trädgård. Rena drömmen.








Emma och jag åkte dit lite tidigare. Det är ju där de där pianona finns i skogen. Älskar denna plats och den liksom drar mig dit. Riktigt roligt var det också att Emma gillade platsen. Ett träd man kan klättra in i finns ju också och där hade jag svårt att slita den lilla från. Men roliga kort fick vi. Och andra riktigt fina bilder blev det men det får jag visa en annan dag. Nu väntar bästa programmet - Sommar med Ernst!


Detta lockar och drar mig.

Trevlig torsdagkväll!
Kram Carina.

2 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt bra dag. Och jättefina bilder, det är så fint där.

    Må så gott!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en riktigt bra dag :). Och det är så fantastiskt fint där så det är en ren fröjd att vara där.

      Hoppas du mår bättre!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!