header

header

3 september 2014

Det blommar fortfarande lite.

Vips så var sommaren tillbaka igen och jag måste säga att jag njuter. Solen värmer. Luften är behaglig. Och livet, ja det rusar vidare likt en häst i skenande galopp. Som ett lokomotiv som dundrar fram i hög fart. Men tja, det är så det ser ut just nu. Bara att gilla läget liksom.

Kände att jag behövde en paus. En lugn stund. Så när Emma och jag kom hem tog jag en runda med kameran i trädgården. Pulsen gick ned och för en liten, liten stund var jag här och nu :). Och jag kunde konstatera att det blommar fortfarande lite.






Lite höstfärger börjar det bli.

Efter den lilla fotorundan var det bara att dra på sig jobbarkläderna och klättra upp på stegen igen. Ena fasaden på huset behövdes målas om så det är det jag sysslat med både i gårkväll och i kväll. Tycker det är ganska skönt att måla. Stå där och gneta på med färgen. Och så ser man resultat omgående. Sånt gillas!

Nu är det dags att ladda batterierna inför morgondagen. Jobbet ska klaras av och sen är en familjefotografering inbokad - spännande!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!