header

header

5 september 2014

Go kväll fredag!

Kikar in en kort sväng här på fredagkvällen. Retro har precis börjat och jag måste erkänna att jag tycker det är ett riktigt bra program. Så himla kul att se allt som var "hett" när en annan växte upp: Solstollarna, Tracks, Filmen G, The Breakfast Club, Alice Cooper, St. Elmos Fire, Tidningen OKEJ, Samantha Fox, W.A.S.P, Miami Vice osv. Härliga minnen som kommer tillbaka :).

Förutom att minnas min svunna ungdom så jag gjort lite nytta också. Detta har resulterat i att dagen  gått i en rasande fart. Började med att städa och efter lämningen i skolan blev det en löptur i det fantastiska vädret. Tänk att vi får ha det så här gött. Hopps det håller i sig i många dagar. Ärenden klarades av, tvätten torkade utomhus, en tyllkjol till ett kommande projekt tillverkades, redigeringen från gårdagens fotografering påbörjades. Och sen har väskan packats. I morgon drar jag på ett litet helgäventyr.



Trevlig helg!


2 kommentarer:

  1. Låter som en skön fredag och en rolig helg som väntar!!

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en skön fredag och en riktigt rolig helg!

      Hoppas du hade det samma!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!