header

header

10 september 2014

Det här har jag längtat efter.

En kväll i skogen. Luften hög och klar. Springskorna på. Benen relativt pigga. Tempot högt. Ensam med hjärtat bultandes i bröstet. Pressar mig själv lite till. Åh, vad jag älskar detta. Att det har blivit höst. Att jag springer i skogen igen. Det här har jag längtat efter. Mycket!

Dagarna fortsätter rulla på i högt tempo. Och har jag kommit i fas efter helgen ännu? Svar nej. Jag vet inte vad det är men det går bara inte. Huvudet är fortfarande inte med. Det är så många tankar och idéer till framtida projekt som snurrar. Nåja, det lugnar väl ner sig så småningom.

Drog i alla fall med mig Emma ut i skogen i går och inledde ett nytt projekt. Så nu är det så där att jag vill göra allt nu, nu, NU!! Men det går ju naturligtvis inte. Nej, detta får vänta ett tag till. Det finns annat jag måste ta tag i först. Men jag har ju i alla fall grunden till mitt lilla eller kanske stora projekt :).

Älskar höstmorgnar när dimman ligger tjock.

Dags att försöka komma ner i varv innan det är dags att krypa till kojs. Fast först ska jag nog kika lite på Harry Potter & fången från Azkaban. Älskar dessa filmer!!

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Blir så glad att läsa ditt inlägg Carina. Din glädje och entusiasm smittar. Och jag blir så glad för din skull. Att du får göra sådant som du tycker om. Sådant som får dig att må bra. Och ditt foto... magiskt. Jag tror på dig det vet du. Bara fånga dina drömmar. Och dröm stort.

    Kram på dig♥

    SvaraRadera
  2. Oj, oj, oj!! Om du visste vad dina ord värmer och hur oerhört glad jag blir. TACK <3.

    En stor, varm kram till dig!

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!