header

header

7 september 2014

En inspirerande helg till ända.

Är hemma hos mina bästa igen <3. Fastän jag haft det fantastiskt bra så har längtan hem varit stor den här gången. Vet inte vad det berott på - kanske ett dåligt samvete över att jag var borta i helgen.

Borta har jag varit och det på en två dagars kurs/workshop i..... just det - foto. Ännu en gång möten med fantastiska människor och helt otroliga förutsättningar för att fylla portfolion och låta fantasin flöda. Just fantasin var det lite trögt med för min del. Var inte helt på topp (detta kan till viss del bero på att jag låg vaken i tre timmar i natt innan jag slutligen var tvungen att masa mig ut på dass i mörkret.....ja, jag är mörkrädd). Men jag lyckades skrapa ihop de bilder jag skulle visa i eftermiddags. Inte helt nöjd med alla mina visningsbilder men var som sagt inte på topp.

Nedan följer två av de bilder jag visade. Några fler kommer säkert dyka upp framöver.


Stor eloge till dessa tappra kvinnor som ställde sig där i det iskalla vattenfallet.

Nu gäller det att försöka ladda batterierna för en veckas arbete. Är totalt osugen men det kommer väl att gå på något vis.

Ha det bra!
Kram Carina

2 kommentarer:

  1. Wow! Underbart. Gillar allt så jättemycket: färgerna, kontrasterna, modellerna, rörelserna. Du är fantastiskt duktig (jag vet att jag skriver det ofta men jag menar det verkligen så jag måste skriva det igen och igen :) Skulle också vilja ägna mig 100% åt att fotografera så här.

    Känner igen känslan att längta hem. Att fantasin inte alltid är där på beställning, det syns inte på bilderna iallafall. Kreativiteten känns så påtaglig!

    Hoppas veckan blir bra…jag delar osugen-känslan men vet att det oftast brukar kännas bättre när allt drar igång.

    Stor kram!


    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen, tusen tack Lotta. Blir så oerhört glad över dina ord :). Det är lyxigt och otroligt roligt att få åka iväg en helg och bara ägna sig åt att fota. Och så roligt att träffa likasinnade att få dela med sig och lära av.

      Hoppas att din vecka också blir bra. Och visst känns det lite bättre när allt drar igång igen.

      En stor kram tillbaka till dig!

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!