header

header

22 september 2014

En liten stund över.

Tröttmössa på efter att årets första höststorm härjat i natt. Oh my, vad det blåste och smattrade mot rutan i natt. Inte många timmars sömn för min del men så är det ibland. Det har liksom funkat ändå idag. Fast allt har varit lite segare och tagit lite längre tid :).

Förmiddagen på jobbet gick i rasande fart och lyxigt nog så hade jag akupunktur och massage som väntade när arbetsdagen var avklarad. Otroligt välbehövligt så nu hoppas jag att nacken ska vara med i matchen igen.

När Emma hämtats var det införskaffande av regnställ och överdragsbyxor som stod på listan. Växer man så det knakar är det bara att skaffa nytt. Det är ju grejer som behövs så det är liksom inget att tveka på. Vi hittade det vi skulle ha och kunde fara hem. Där väntade tvätt som skulle tas om hand, golv som skulle dammsugas, en bil som skulle tvättas och saker som skulle plockas. Vi försökte oss även på läsläxan men nja - idag var madammen inte på humör så det fick pappan ta när han kom hem.

Och när allt var avklarat så fick jag då en liten stund till övers. Och vad gjorde jag då?? Jo, visst var det så att jag hamnade framför datorskärmen och redigerade lite. Var ju vid en strand och fotograferade för några veckor sen. Hade egentligen inte tänkt visa någon bild därifrån ännu då jag ska använda dom till ett kommande projekt men den nedan kommer nog inte ingå så den får ni se :).

Söta Fanny som var snäll och ställde upp som modell.
(skulle ha visat bilden i svartvitt men ni vet ju hur det går med det så nu får det bli färg istället)

Nu hoppas jag vi slipper blåsandet och regnandet så att nattsömnen kan bli god.

Ha en fortsatt bra kväll!
Kram Carina.

2 kommentarer:

  1. Härligt med massage! Borde ta mig iväg på det jag också, det är välbehövligt.
    Underbar bild på fina Fanny, har sagt det förr, du är kanonduktig.

    Och fina bilder från fjällen. Det var verkligen en underbar helg, tack snälla du för att fixade så att det blev av.

    Ha en fin dag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst hade vi en kanonhelg! Och jag är så glad att du följde med. Detta måste vi definitivt göra om :).

      Tack för dina fina ord om mina bilder. Blir alltid väldigt glad.

      Hoppas du haft en fin dag du med! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!