header

header

12 september 2014

Fredagkväll vilken härlig kväll!

Ja men så blev det en fredag som kom och gick i ett huj. Och detta trots att jag inte gjort många knop egentligen. Efter dammsugning och lämning i morse så blev det mot bättre vetande ett löppass. Borde ha vilat men det är ju svårt det där att vila. När det enda man vill är att träna. Men nu får jag bita i det sura och acceptera att morgonens träning är det bara att stryka ur almanackan.

Efter träningen lyssnade jag på kroppen och tog det relativt lugnt. Unnade mig att krypa upp i soffan med datorn i knät och redigera. Åh, vad jag har längtat att sätta tänderna i förra helgens bilder och i dag fick jag äntligen tid till det. Hann med en hel del och har hittat några riktiga favoriter - som kanske kommer att visas här framöver.....

Sen blev det ju även en ny fotografering här i eftermiddags. Det gäller att passa på att genomföra idéerna man har innan det blir för kallt ute. Speciellt om själva idéen involverar barn, klänningar och bara fötter på en strand. Och sen hittade vi ju en höstgul åker med fina höbalar så det blev ett stopp även där. Stort tack Linda och Fanny för att ni ville hänga med på mina tokigheter. Och ett tack även till bästa Emma som också hon ställde sig framför kameran <3.


Nu väntar en helg som jag hoppas är fylld av lugn och ro. Behöver ladda mina batterier, sova bra och bara vara hemma. Tror det är en bra helg som väntar.

Ha en fin fredagkväll!
Kram Carina.

1 kommentar:

  1. Vilken fin bild! Själv tränade jag på att fota manuellt för första gången igår tillsammans med en kompis som kan det där. Och plötsligt förstår jag sambandet mellan iso, bländare och slutartid!!!!! Så lätt när någon förklarar på rätt sätt. :)

    Jag skulle bli väldigt glad om du ändrar min bloggadress i din länklista. Jag har nämligen flyttat till hemochtrevligheter.se Hoppas att vi ses där. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!