header

header

15 september 2014

Sommaren hänger sig kvar.

Termometern visar + 20 grader och solen värmer. Snart mitten av september och sommaren har gjort intåg i våra liv igen. I går var det t.o.m. så varmt att jag fick uppsöka skuggan när jag försökte sitta i solen och läsa en bok. Men jag klagar inte. Dagarna vi har nu är guld värda och jag vill ha dem kvar länge, länge.



Måndag igen med jobb och skola och allt vad det innebär. M har åkt bort med jobbet i dagarna tre och passande nog så har Emma börjat hacka och hosta samt fått en begynnande feber. Inte mycket att göra åt det men är det inte typiskt så säg. När man är ensam hemma och det är den tiden i månaden när man absolut INTE kan vara hemma från jobbet. Det blir till att försöka jobba hemifrån i morgon misstänker jag.

En lugn kväll väntar. Det blir till att ta hand om den lilla och sen tänkte jag försöka hinna med lite redigering.

Önskar alla en fin start på veckan!

2 kommentarer:

  1. Många kryakramar till Emma från oss!
    /Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Håller tummarna för att hon sover bort det i natt.

      KRAM

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!