header

header

22 februari 2015

En lite softare dag & fantastisk mat!

Söndag och en lite softare dag. Vi har varit lite trötta och därför tagit det lugnare. Man ska väl inte stressa när man är ledig, eller?? Nej, i dag var kroppen trött och jag kom inte ut i spåret förrän efter lunch. Jag och Emma prioriterade att vara ute och leka i snön i stället.


Men ut i spåret efter lunchen och jag lyckades pricka in det värsta snöfallet. Har absolut inget emot att åka när det snöar men att åka utan glasögon.... nja, lite marigare var det allt. När man inte ser ordentligt i utförsbackarna utan får försöka följa de klassiska spåren för att se vilken väg man ska ta. Vem har sagt att längdskidor inte är spännande ;). Det gick i alla fall hur bra som helst och var fantastiskt fint även om solen lös med sin frånvaro. Ja, naturen är verkligen vacker. 

Vackert som en tavla ute i snöyran på myrarna i dag.

I kväll hade M bokat bord på Pernilla Wiberg Hotel där vi avnjöt trerätters. Och herreguuud vilken mat!! Tror nästan aldrig jag ätit så gott förut. Riktigt lyxigt och skönt att hoppa ur mysbyxorna en stund. 




Röding till förrätt, ren till varmrätt, choklad & havtornssorbet till efterrätt. Mumma!!


Snart VM-magasinet och prisutdelning med nytt silver från våra fantastiska skid-tjejer. 

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!