header

header

6 februari 2015

GRATTIS & så var det min tur....

I dag är ingen vanlig dag. Nej, för det är väldens bästa mammas födelsedag! Önskar verkligen att vi hade kunnat komma och fira dig men en förkylning tror nog jag inte du vill ha i present. Hoppas att du får en bra dag i alla fall och att paketet som kom blev bra! Grattis bästa mamma <3.


Annars kan jag meddela att statusen här hemma är följande: Emmas feber har nästan försvunnit och hon är mycket piggare nu (tack o lov säger jag). MEN nu verkar det inte bättre än att jag har tagit över stafettpinnen i förkylningsracet. Suck och dubbelsuck :(. Riktigt, riktigt surt var det att vakna upp i morse (& i natt också för den delen) och känna att halsen blivit sämre och att pulsen är aningens högre än den ska vara.

Jag vet att man inte ska klaga över en vanlig förkylning men det är surt. Speciellt att inte kunna träna.... Behöver nog inte ens nämna att jag INTE är särskilt nöjd över detta. Lever på hoppet att det ska stanna vid halsont och inte bli något mera. Så det blir mycket te med ingefära, honung och citron för min del just nu.

Så tyvärr kan jag inte säga att det varit en superduperbra fredag. Har inte orkat göra så mycket men så är det ibland. Tack och lov för att Emma är så himla snäll och sköter sig själv och tar hänsyn till att mamman är lite klen :).

Nu kikar solen fram så kanske vi ska försöka ta oss ut en sväng.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!