header

header

21 februari 2015

Lördag i fjällen.

Det finns bra sätt att tillbringa en lördag och så finns det bra sätt att tillbringa en lördag. Och jag måste nog säga att lördagen vi haft i dag lätt hamnar på det bra sättet att tillbringa en lördag. För när vårvintern fortsätter och man kommer ut på skidorna både en och två gånger på en dag. Och däremellan hinner ta en promenad, se på skidor från VM samt stå och njuta i solväggen medan solen gassar - ja då förstår ni att vi har det bra :).


Skidor både i morse och i eftermiddags. Turen i morse var magisk och jag kunde nästan inte sluta åka. Hade inte kroppen sagt stopp till slut så hade jag varit ute ännu längre i spåret :).

Mobilbilder från morgonens skidtur & från min stund mot solväggen :).

I eftermiddags tog vi oss ut hela familjen på en tur tillsammans. Och även den här turen var fantastisk fin. Perfekta spår, en sol som så sakteliga var på väg ner mellan tallarna och en tjej som stakade och kämpade på.





Nu blir det att invänta VM-magasinet och njuta av Charlotte Kallas fantastiska brons i skiathlonen tidigare i dag :).

Trevlig lördag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!