header

header

31 oktober 2015

Att ta fel på tiden.

Att hålla på och flytta timmar på tiden hit och dit - det kan väldigt lätt skapa förvirring. I alla fall om man heter Carina och har noll koll. 

Vaknade i morse och slängde ett getöga på klockan, 05:35 - perfekt för att hinna med ett löppass innan frukost. Bytte om och gav mig ut. Månsken och mörker var vad som mötte mig - ingen soluppgång så långt ögat nådde. Funderade inte så mycket utan sprang på och tyckte det var rätt skönt med mörkret och avsaknaden av människor. 

När jag kom tillbaka och solen började gå upp så började jag få mina aningar. Och när sen M öppnade dörren till hotellrummet och muttrade att det var lite väl tidigt - ja då fattade att jag hade tagit fel på tiden med en timme. Ja ja, jag kom ju ut tidigt och fick mig en härlig löprunda. 


Nu blir det en dag vid poolen och kanske ett träningspass i eftermiddag. 


Ha det fint! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!