header

header

18 oktober 2015

Besviken.

Ibland blir det inte som man tänkt sig. Inte som man planerat och sett fram emot. Starten på den här söndagen blev tyvärr just så.

Hade planerat in med en fotokompis och en modell att vi skulle ut nu på morgonen och ta höstporträtt. Vad händer? Jo jag vaknar i natt med världens ont i magen. Har ingen aning om vart det kom i från men resultatet blev att jag låg sömnlös med en mage som värkte konstant. Fick nog till slut och gick ner i soffan och lade mig och kollade på klipp på SVT Play. Lyckades somna vid halv fem men när jag vaknade lite efter sju var jag inte människa. Och magen gjorde fortfarande ont :(. Lita på att jag var besviken när jag insåg att jag det inte skulle bli någon fototräff för min del.

En dag för reflektioner.....

Ingen egentlig katastrof men när man verkligen sett fram emot något och det inte blir av - ja då blir man lite ledsen och besviken.

Dags att försöka rycka upp sig och göra det bästa av dagen.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!