header

header

11 oktober 2015

Tid att redigera & fortsätta på ett projekt.

Ja den här söndagen har jag sannerligen inte varit som en duracell-kanin och farit runt i vanlig fart. Nej, i dag har jag varit trött och tillåtit mig att vara det. Kroppen har fått ta det lugnt och i stället är det sinnet som fått jobba.

Och attans vad skönt det är att kunna ta sig den tiden. Att sitta framför datorn och redigera dom där bilderna som bara ligger och väntar. Nu har jag ju inte på långa vägar hunnit med alla bilder men jag har ändå kommit en bit på väg och det känns väldigt bra.

Sen har jag ju mina små fotoprojekt som ligger och väntar på att få genomföras. Har gått och väntat på solen i flera dagar nu då den behövs för en serie bilder jag vill ta. Tyvärr har den inte kommit fram i dag som utlovat men jag hoppas att jag hinner ta bilderna i början av veckan i stället.

Men även om solen lyser med sin frånvaro så har inspirationen funnits för att utöka ett projekt jag håller på med. Och visst är det bra när man kan återanvända en vissnad bukett som man fått av en fin vän och få till de där bilderna man haft i huvudet.

Blommor som är lika vackra fastän dom vissnat.

Nu ska nog kroppen få rastas lite också innan mörkret faller. Känner jag mig själv rätt så kommer jag bli alldeles för rastlös i kväll annars :).

Ha en fortsatt fin söndag!
Kram Carina.

1 kommentar:

  1. Det låter som du har haft en riktigt skön söndag Carina och att redigera bilder är roligt. Timmarna kan lätt rinna iväg när man sitter och leker. Bara för att det är så roligt och man upptäcker nya saker. :) Jag hoppas den där solen tittar fram hos dig snart. Ta hand om dig.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!