header

header

2 oktober 2015

God morgon fredag!

God morgon på er! Här har jag varit vaken ganska länge och redan hunnit med frukost och att slöa i sängen ett tag. Ute gryr en vacker höstdag och det är snart dags för mig att ge mig ut på en löprunda i favoritskogen.

I dag och i natt har det varit många tankar som snurrat i huvudet och jag tror att en löptur kan råda bot på många av dem. Det brukar ju onekligen hjälpa att träna när man har mycket att tänka på.

Bjuder på två svartvita bilder från förra helgen. Kan inte förstå att det snart gått en vecka sen vi var i Frediksberg - intrycken var så många att det känns som det var i går vi var där och fotade loss :).



Hög tid att hoppa ur sängen och i träningstightsen! Hoppas att ni alla får en fin fredag.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!