header

header

17 oktober 2015

Något roligt vi gjorde tillsammans.

Jag har ju lyckats ta mig ut tillsammans med kameran två kvällar i rad nu. Har gått och tänkt länge att jag ville ut och fota i kvällsljuset nu innan alla löv trillar av och då kändes detta som en bra vecka att ta tillfället i akt.

I förrgårkväll fick jag med mig Emma ut i skogen och vi fick en riktigt mysig stund tillsammans. Vill så gärna att hon ska tycka om att vara i skogen men detta kan jag ju så klart inte bestämma. Men om man gör något roligt tillsammans så kanske chanserna är goda.

Vi kånkade med oss kameraväska och stativ och den här gången fick Emma ta bilder på mig. Hon tyckte det var skoj och hon var riktigt duktig. Lite hjälp fick hon så klart men hon fixade och trixade och löste mycket själv.

Så i dag visar jag bilder av mig själv i den miljö jag trivs som allra bäst.

Bild 1, 3 & 4 - fotograf: Emma.




Naturligtvis var vi tvungna att toka oss lite också ;)

Nu gäller det att ta tillvara på finvädret som ska vara över helgen.

Ha en fin lördag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!