header

header

4 oktober 2015

Tänk om alla morgnar började så här.

En söndag som känns som en måndag. I och med resan till stugan i torsdags så har jag blivit helt dagvill och ligger en dag före hela tiden. Men det gör ju inget när dagen man har framför sig är en ledig sådan :).

Jag tog ju många bilder på min skogsrunda i går så ni får nog stå ut med att det kommer dyka upp en del naturbilder här inne framöver. Jag älskar ju att vara i skogen och jag älskar ju särskilt den nordvärmländska.

Skogen är en plats där jag hämtar kraft. En plats där jag känner mig trygg. En plats där jag finner en inre ro och en plats där jag lamslås av allt det vackra. Jag älskar att vara i skogen och särskilt i "min" skog. Därför var jag riktigt lycklig när jag kunde ta med mig kameran på en runda som bjöd på soluppgång, dimma, frost och en natur som sakta vaknade till liv. Det är inte utan att man önskar att alla dagar kunde börja så här.








Nu är det hög tid att försöka få på sig lite kläder och ta vara på den fina höstdagen.

Önskar er en fin söndag!
Kram Carina.

1 kommentar:

  1. Underbara bilder Carina. Tack för att du delar med dig av allt det magiska. :)

    Kram på dig♥

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!