header

header

13 oktober 2015

Korv med bröd.

Herregud vilken dag det varit. Segt på jobbet. Hem och träna med en rygg och ben som inte funkade optimalt. Hämta Emma och en kompis som följde med från skolan. Försöka bli vän med kaninen som skyr mig som pesten efter att jag både lyft honom och försökt få på honom selen i går - fy mig! Fixa middag för att sen hamna på barmarksträning med en massa 07:or.

Det senare hade jag inte riktigt tänkt mig. Hade mer sett fram emot att få någon timme för mig själv här i kväll men så blev det inte. Kompisen som skulle gå på träningen ändrade sig och då ville inte heller Emma gå. Så då fick mamman rycka in och agera träningskompis. Så i kväll har jag lekt Korv med bröd (en slags kull), kört spänst och lite intervaller mellan lyktstolparna. Nöjd dotter = nöjd mamma.

Hade velat redigera en massa bilder i dag. Fann inte riktigt tiden men ett par bilder från i går hann jag med att redigera. Att detta kan vara så himla roligt. Önskar verkligen att jag hade mer tid att lära mig mera. Men tiden kommer - så småningom.


Ha en fortsatt fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Åh, blir ju nästan lite avis, det lät mycket roligare att få leka korv med bröd än att sitta inne i klubbstugan på möte. I vanlig ordning när jag är på möte så blev det mycket gäspande :).
    Trist med din rygg, hoppas verkligen att du får bukt med den.
    Ta hand om dig! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att rygg och ben snart känns bättre och att din onsdag blir en riktigt fin dag. Kanske att du till och med får in lite av redigeringen du hoppades på igår. :)

    Ta hand om dig.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!