header

header

26 december 2016

Back home.

Annandag jul och vi började dagen där vi firat julen - hemma hos mor och far. Jag tog det rätt soft på morgonen då jag sovit ganska dåligt. Körde sen ett styrkepass - benen ville vila då det blivit ganska många löppass på sistone - men det var kul att köra styrka så det gjorde inget. 

Ingen snö i jul men väldigt bra ändå.

Sen var det bara att packa ihop allt som skulle med hem - det var en del - och efter lunchen satte vi oss i bilen och styrde kosan hemöver. Har sagt det förr och säger det igen, alltid tråkigt att åka från mor och far (men vi ses ju snart igen, eller hur mamma....). Men vi har haft en riktigt mysig jul så jag känner mig väldigt nöjd. 

Väl hemma var det bara att packa upp och tvätta. Hur kan det bli så mycket tvätt?? Och så blev det till att gosa med hårbollen - som jag hade saknat honom ❤︎. Det blev även mera kaningos då vi ska se efter grannarnas lilla goding :). 

Nu tjuter tvättmaskinen så det är väl dags att ta tag i den. I kväll väntar första delen av två i dokumentären om Kents sista år. Lita på att jag kommer sitta bänkad. 

Ha det fortsatt bra!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!