header

header

2 december 2016

Tog en tur i skogen.

Fredag och den första i december. Ledigt för både mig och junior (som fortfarande inte är helt frisk) och vi tillbringar den i bästa Värmland.

I morse drog jag till frissan och fixade till frisyren. Hade betydligt ljusare och kortare hår när jag klev utanför dörren och jag tror att det känns bra. Har väl egentligen inte gjort något särskilt vettigt förutom frisörbesöket i dag. Inhandlade film till den analoga kameran så den ska jag försöka få i kameran någon dag. Sen blev det ju så klart att titta på skidorna från Lillehammer och oj så fint det var där. Kan lova att suget efter att åka skidor är rejält stort nu.

Efter skidorna var jag bara tvungen ut i finvädret så jag tog med mig kameran och tog en tur till skogen. Helt fantastiskt väder och det var otroligt gött att gå runt där bland träden.








Vad morgondagen innehåller vet jag inte men det lutar åt en till tur till skogen - det är ju där jag trivs som bäst :).

Önskar er en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!