header

header

28 december 2016

I´m in love!

Alltså vissa dagar..... Ibland vet man inte varför men det är bara inte någon bra dag.

Det började ju så bra - kollade klart på andra delen av dokumentären om Kent - och sen skulle jag ut och springa. Och jag tror det var där som något gick snett. Foten gjorde ont som ... - vilket den inte gjort när jag sprungit nu på slutet. Så i stället för att känna mig nöjd som jag burkar efter träningen, var jag sur som en citron när jag kom hem. Körde ett styrkepass också men inte heller det hjälpte.

Drog sen med mig junior ut för att fota lite motljusbilder samt öva på den manuella kameran. Kruxet var dock att den inte alls var med på noterna vilket inte var vad jag behövde. Tror dock att vi fick fina porträttbilder med systemkameran (som plåster på såren).

MEN så plingade det till två gånger i mobilen och meddelade att jag minsann hade två paket att hämta. Så det blev så klart en sväng till affären för att hämta ut dom. Och negativ som jag var hade jag inte större förhoppningar MEN när jag öppnade och prövade mina jackor från Kari Traa och dom satt som en smäck - ja då kändes det genast bättre.

Riktiga fynd på mellandagsrean!

Och när jag öppnade det andra paketet som innehöll inget mindre än en vit alldeles underbar Fuji Instax mini 70 (en av mina julklappar, hade fått en annan men det var ju denna jag ville ha så jag bytte) - då blev dagen betydligt bättre.

My precious ❤︎

Var ju så klart tvungen att ladda i film direkt och ge mig ut och testa och I´m in love ❤︎. Det var verkligen så himla roligt att få fram bilden direkt och jag ser verkligen fram emot att lära mig denna leksak ordentligt :).

Nu ska här redigeras bilder från julen samt från i dag!

Ha en fortsatt bra onsdag!

1 kommentar:

  1. Åh, jag väntar också på ett paket från Kari Traa :) Har visst beställt en likadan som dig (den mörkare) och har väldigt stora förhoppningar på den.
    Hoppas allt är bra med er!

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!