header

header

15 december 2016

Löjligt glad!

Kunde så klart inte hålla mig i dag heller. Fastän jag egentligen hade fullspäckat schema så klämde jag in en skidtur mitt på dagen. Och det ångrar jag inte. Det var svårt att tro att det var en dag mitt i december - det kändes mer som en vårdag. Inte det man trodde när man vaknade upp till - 12 grader i morse :). 

Men nu blev det som sagt en helt fantastisk skidtur med en sol som sken, fåglar som kvittrade och jag var löjligt glad.





Det var tur att jag fick den där stunden i skidspåret för i övrigt har det varit en hemsk dag. Hemsk på det viset att det har varit så himla mycket. När ska det egentligen lugna ner sig?? Kan inte förneka att det ska bli väldigt skönt med ledighet över jul och nyår.

Trevlig kväll!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!