header

header

9 december 2016

Snart färdig.

Efter städningen av huset i morse tog jag mig äntligen ut och gjorde en raid bland affärerna. Detta resulterade i att jag nästan blev klar med mina julklappsinköp. Har bara två till som måste kluras lite på först men sen, ja då är jag färdig :).

Vädret var ju kanonfint och jag var bra sugen på att ta mig en tur till skogen men nja. Med tanke på att jag hostar vid minsta ansträngning så fick det vara. Tog ut pälsbollen i trädgården så han fick hoppa runt och det tror jag var det bästa för alla parter. Men i morgon hoppas jag på att ta mig ut en sväng.



Helgen som kommer blir att spendera här hemma. På min prio-lista står först och främst att bli frisk. Sen tror jag att granen ska få komma upp så vi kan försöka komma i julstämning.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!