header

header

3 december 2016

En skön start på dagen.

Började denna lördag med att ta en lång promenad i soluppgången. Riktgt skönt att känna kylan bita i kinderna, hälsa på får och hästar samt vara ensam med tankarna en stund. Sömnen var inte den bästa i natt (somnade vid kl 2) så denna start var precis vad jag behövde. 




Hann hem precis till skidorna drog igång och sen blev det att se på alla duktiga prestationer från norska Lillehammer (var ju där på OS 1994 och kikade så det kom tillbaka en del minnen). Blev rejält sugen på att vara frisk och träna och framför allt åka skidor. Är verkligen inget bra på att vara krasslig och inte kunna träna som jag vill.

Eftersom jag inte är helt kurant har jag passat på att vila så mycket som möjligt för att bli frisk så fort det bara går. Hoppas verkligen att det ska hjälpa. 

Ska nu passa på och redigera några bilder vi tog i dag.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!