header

header

16 december 2016

Fick lov att vila.

Snö och ledig fredag. Så klart började jag denna dag ute i skidspåret. Var grymt trött när jag vaknade i morse och skulle nog ha stannat hemma men det går liksom inte. Inte när jag äntligen är frisk och det är snö. Väl ute i spåret var jag pigg och fick till ett riktigt bra pass. 

Ute när det ljusnade.

Än så länge ligger snön kvar på träden. 

Men sen när jag kom hem och satte mig ner efter att gjort undan en massa, ja då blev jag trött. Så trött att jag faktiskt fick lov att lägga mig och vila en stund. Detta hör inte till vanligheterna men just nu är skräcken för att bli förkyld igen så pass stor att då kan även en orolig själ som jag vila :).

I kväll väntar julbord med M:s jobb så det blir väl till att försöka piffa till sig vad det lider. 

Ha en fortsatt fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!