header

header

27 augusti 2012

Bra start....

..... på veckan har det onekligen varit! En bra dag på jobbet och en bra dag hemma! Tänk om alla dagar kunde vara så här :).

Fick mycket gjort här hemma i dag och det är sådant jag gillar - när man är effektiv och det händer lite. Vad har jag då gjort som gjort mig så nöjd?? Jo, jag har bakat matbröd (det var inte i går), klippt gräset (oj, oj, oj, vad välbehövligt), klippt runt rabatter och staket, tvättat och strukit och tränat. Skulle ha vilat från träning i dag men jag lyckades klämma in ett styrkepass nu i kväll - gôtt var det!

Nu hoppas jag att resten av veckan fortsätter i samma anda, då kan det inte gå fel!

Fotade lite sensommarblomster i vår trädgård nu i kväll. 
Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!