header

header

31 augusti 2012

Rapport från skogen!

Vilken dag vi har haft här i stugan!! Började med en powerwalk i morse innan frukost. Satt sen och åt länge innan vi bytte om och åkte till elljusspåret och tränade. Löpintervaller blev det för min del. Fy vad jobbigt det var men välbehövligt!

Efter träningen blev det ett dopp i sjön. Bangade först och tänkte ta en dusch i stället men när dom andra skulle bada var ju även jag tvungen ;-). När man klev i vattnet kände man minst sagt att man levde - huvva va kallt det var!

Efter lunchen slappade vi och hade det gött. Fram emot eftermiddagen tog vi en promenad och kollade på efterlämningarna från andra världskriget. Vissa av oss fotograferade mest och andra plockade blåbär som blev en god paj här i kväll!

Vi har det superbra och gött men jag måste erkänna att jag saknar sambon och Emma lite :-).

Här kommer vår dag i bilder:

2 kommentarer:

  1. Hej Carina! Tack snälla för din hälsning och dina rara ord.
    Nu har jag ju hittat hit till din fina blogg också!

    Oj, vad mycket vackra bilder. Härligt!

    Ha en jättefin helg

    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lotta!

      Tack för fina ord! Kul att du gillar mina bilder!

      Önskar dig oxå en trevlig helg!

      Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!