header

header

9 augusti 2012

Min dag.

Min förkylning och mitt ryggont vill tyvärr inte ge med sig så att träna var det inte tal om i dag :-(. Men jag ska inte gnälla för det. Konstaterade under morgonens powerwalk att jag är lyckligt lottad som obehindrad kan ta mig ut och njuta av den vackra värld vi faktiskt lever i.

Denna dag har präglats av powerwalks och försök till vila (det senare är inte min grej). Tog en låång promenad med sambon runt en gammal träningsrunda. Vacker natur och en nyfiken älg fick vi se :-). Vi har även varit en sväng till Sysslebäck där mitt mål var en mysig affär (kommer tyvärr inte ihåg namnet). Fyndade några saker som jag visar en annan dag för i dag tänker jag visa bilder på vackra nordvärmland!

Bilderna nedan är från min och sambons långpromenix. Nederst är bilderna från morgonens runda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!