header

header

16 augusti 2012

Trevlig torsdag.

Första jobbveckan efter semestern är avklarad och den har gått grymt snabbt. Detta innebär att det är helg igen och man kan ju inte annat än att gilla läget :).

Ingen vidare sömn i natt och vaken tidigt vilket innebar att det blev en promenad innan frukost och jobb i morse. "Bara" + 7 grader var det men ack så härligt och uppfriskande. Det börjar verkligen gå mot hösten nu och jag kan inte annat än säga att jag gillar det!

Även på lunchen blev det en powerwalk. Kunde inte göra annat när det var kanonväder ute - vem vill sitta inne och äta då?!? Blev en lagom runda med programmet Sommar i lurarna. Lyssnade på det avsnitt där Anja Pärsson var sommarvärd och jag måste säga att jag tycker hon skötte det med bravur!
Bilder från lunchens powerwalk.

Eftermiddagen tillbringade vi ute - man kan ju som sagt inte sitta inne nu. Hade tänkt bläddra lite i mina tidningar men det var någon som bröt i hop när pysslet inte blev som hon tänkt sig och då fick lilla mamsen rycka in.
Mina tidningar som väntar på att läsas......

I kväll blev det en tur med båten ut i Ösjön där vi åt kvällsmat och tog ett härligt kvällsdopp. Det är sådana här saker som sätter guldkant på tillvaron och jag känner mig så tacksam över att vi har möjlighet att kunna göra detta!
Vår kvällstur.

Nu ska jag sätta mig till rätta i tv-soffan och invänta den efterlängtade säsongspremiären av Once upon a time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!