header

header

28 mars 2013

Att få ha det så här bra!

Skärtorsdag och en ledig dag! Helt underbart. Ljuvligt. Härligt. Och alldeles fantastiskt!

La familia har tagit bilen och styrt kosan västerut. Tillsammans med vänner ska vi fira påsken i Grönklitt. Med god tillgång på snö, skidåkning, bästa umgänget, fint väder och bara-vara tid så kan det här bli riktigt bra.

Vi kom hit vid lunch och jag började denna vistelse med att träffa en kompis som jag inte sett på väldigt länge. Så himla kul!! Blev så glad att träffa dig Karin!

När maten smält lite lagom så kunde jag inte hålla mig längre. På med träningskläderna. Fram med laggen. Oj, oj, oj vilket pass det blev! I dag gled skidorna av sig själva och det var ren glädje ute i spåret. Åkte massa nostalgirundor och njöt till fullo. Hade kunnat vara ute hur länge som helst men det är ju en dag i morgon också ;).

Önskar alla en superkväll!


6 kommentarer:

  1. Jag blir alldeles varm inombords av att läsa om hur gott ni har det. Njut och ha en fin påsk Carina.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ser underbart ut Carina! Njut lite åt mig, jag saknar svensk påsk något alldeles otroligt.

    Ha en jättehärlig påskhelg!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar dig det samma och jag lovar att njuta åt dig med!

      Stor kram till dig Lotta!

      Radera
  3. Låter ju helt underbart att fira i Grönklitt, så fint där:)

    Ha en riktigt skön Påskhelg!

    Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är underbart!

      Önskar dig också en riktigt skön påskhelg!

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!