header

header

15 mars 2013

Avslappnad fredag!

Åh, denna fredag! Inte nog med att det är helg. Det har varit en sån där nästintill perfekt dag. En dag av lycka och glädje. En dag då man känner stor tacksamhet över att få leva.

I dag har vi haft en dag som vi bara tagit som den kommit. Ingen stress. Inga måsten. Så himla gött! Jag hade verkligen bestämt mig för att försöka göra just så här denna fredag. Släppa allt. Och jag måste säga att jag lyckades.

Efter 6-års sprutan i morse for vi tillbaka hem igen. Körde ett hårt och effektivt träningspass. När det sen var dags att förbereda lunchen fick jag fin hjälp. Emma dammsög först och hjälpte sen till att laga maten. När lunchen var uppäten - älgfärsbiffar, mums!! - packade vi ryggsäcken och for ut på isen.

Oj, vilka timmar vi fick där ute! Så härligt och det bästa sällskapet! Både Emma och jag var mer än nöjda när vi satte oss i bilen, rockade loss till Yohio´s Heartbreak Hotel och for hem igen.


Fina Ornäs. Dit det blivit några turer i vinter.

Nu fredagsmys med Wild kids och senare en film jag längtat efter att se: Lyckan, kärleken & meningen med livet. 

Härlig fredag!

4 kommentarer:

  1. Låter som en härlig fredag, hoppas även lördagen varit lika bra:)

    Ha en härlig kväll
    Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Åsa! Det var onekligen en härligt fredag :).

      Ha en fin söndag!
      Kram Carina

      Radera
  2. Åh, jag blir glad bara av att läsa ditt inlägg Carina! Det är en skön känsla med sådana lyckodagar. Jag hoppas att helgen fortsatt på samma härliga sätt. :)

    Och vilka underbara bilder sedan.... :)

    Ta hand om dig vännen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta! Blir glad över dina ord! Ja, sådana här dagar är guld värda :).

      Hoppas du har en förträfflig helg!

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!