header

header

26 mars 2013

Att vänta.....

Frustrerad. Spänd. Förväntansfull. Otålig. Så skulle man kunna beskriva mitt sinnestillstånd på sistone. De senaste dagarna har jag nämligen gått runt som en äggsjuk höna och väntat, väntat och åter väntat.

Att vänta. Det är verkligen inget för någon som är otålig. Som helst skulle ha saker gjorda redan i går. Som alltid varit spänd och fylld av förväntan oavsett om det gällt väntan på tomten, på ett besök, på att få ge en present eller väntan på något nytt. Som alltid är lite hispig och pirrig innan det där nya har kommit. Precis så har varit ända sen jag gjorde några klick på datorn för några dagar sedan. Ja, jag har varit i farten och beställt några nya böcker igen- kunde inte hålla mig. Och sen har jag beställt lite nya saker till kameran. Så jag har väntat. Kollat posten och väntat.

Men plötsligt händer det!! I dag när jag kollade i lådan så låg det där. Paketet med filtren till kameran. Tjohoo!! Ni ska veta att jag blev glad. Slet upp paketet och sen var jag tvungen ut och testa. Och vet ni. Det blir verkligen skillnad när man har ett filter eller inte. Trodde inte att det skulle synas så tydligt men det gör det. Fina färger och betydligt mindre att göra med korten efteråt. Det här känner jag på mig var ett bra köp :).






Nu ska jag surfa runt lite och se om det inte ska bli en ny kameraväska också. Känner att det skulle vara praktiskt att ha en större, modell ryggsäck kanske, så man får med sig alla prylar och har allt samlat. Då blir det ytterligare något att vänta på. Och mitt bokpaket har inte kommit ännu ;).

Önskar alla en trevlig tisdag.

2 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder Carina!
    Hoppas att d ufår en fin onsdag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är allt för snäll! Tack!

      Hoppas din dag har varit bra! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!