header

header

10 mars 2013

Bilder från Idre.

Är tillbaka på hemmaplan igen efter en fantastisk helg med dom bästa tjejerna! Vi har skrattat, tränat, ätit gott, fikat ute i solen, njutit och bara varit. Precis en sådan helg som jag behövde nu. Stort tack alla ni underbara som var med och ett särskilt tack till dig Emma som lät oss följa med till ditt underbara Himmelfjäll!

Många mil och timmar har det blivit i skidspåren. Vad annat kunde man göra när det var betongspår och strålande sol? Det var så vackert att man nästan kunde tro att man hamnat i paradiset. Åkte några nostalgirundor och mindes diverse träningsläger och tävlingar man varit på där uppe.

Blev inte så många timmars sömn för mig i natt så det blir ett kort inlägg från mig för nu hägrar sängen. Låter mina bilder tala för sig själva i stället.






Önskar alla en bra start på veckan!

4 kommentarer:

  1. Ja nog talar bilderna för sig själva, förstår att det kändes som paradiset!
    Vilken helg ni har haft, härligt.

    Ha en bra måndag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. En helt underbar helg!! Kram Carina

      Radera
  2. Det där lät som en riktig toppenhelg. Hoppas att känslan har håll i sig nu in i början på denna vecka. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en riktig toppenhelg!! Tror jag lämnade kvar hjärnan där uppe för jag har inte riktigt "varit med" på jobbet den här veckan :).

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!