header

header

21 mars 2013

Oroat mig i onödan!

Är nyss hemkommen från en alldeles fantastisk kväll med mina fina, fina vänner! Hade fått order om att vara färdig klockan 17.30 i dag. Hade ingen aning om vart vi skulle eller vad vi skulle göra så lite nervös var jag. Helt i onödan visade det sig. Ingen straffhippa utan bara trevligt umgänge och supergod mat. Vad mer kan man önska? Fick även med mig en otroligt fin present hem som var till både mig och M. Lovar att visa den när jag hunnit fota :). Stort tack för allt, finaste Kerstin, Linda och Jennifer!

Annars har dagen rullat på i en förfärlig fart. Jobb, träning och tandläkarbesök i grannstaden. Men nu är det helg igen!! Så himla skönt. Inga särskilda planer. Träning - så klart och att umgås med svärföräldrarna som är på besök. En ganska bra helg som ligger framför oss med andra ord.

Ett silverägg har flyttat hem.

Önskar alla en bra start på helgen!


3 kommentarer:

  1. Tack ska du ha Carina för en riktigt trevlig kväll!

    Vilket fantastiskt fint ägg, var har du fått tag på det? Vill ha!!!!

    Ja nu tar vi helg, så skönt! Hoppas att då får en riktigt bra helg tillsammans med de dina! Kram jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och nu så jag ju, vilken fin header!

      Radera
    2. Tack själv! En toppenkväll var det allt :).

      Ägget köpte jag på Indiska. 79 spänn kostade det. Billigt och bra :)

      Hoppas du får en bra helg du med! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!