header

header

6 mars 2013

Överraskning på en onsdag!

Normalt sett så gillar jag inte överraskningar. Men det beror i och för sig på vad det är för slags överraskning. Som t.e.x. en överrasknings-fest - den skulle jag inte gilla. Eller om någon skulle överraska mig med att jag skulle få göra något jag inte kände mig trygg i. Som att jag t.e.x. skulle få göra något inför andra som skulle titta på. Det skulle jag heller inte gilla. Men när det är överraskningar som visar att människor bryr sig om. Då blir jag glad! Det behöver inte vara att man ska få något. Bara att någon visar genom en handling att man bryr sig. Det tycker jag om!

I dag när jag kom hem efter jobbet stod en trevlig överraskning ute på farstukvisten. En vacker blombukett från våra fina vänner i Mora. Åh, vad jag blev glad! Stort tack fina ni!

Lycka är att ha fina vänner!

Annars har jag mest farit runt känns det som denna onsdag. Hämtade och lämnade på dagis. Försökte jobba däremellan. I väg och fixa lite saker. Skjutsa Emma till en vän som passade henne så jag fick ut och träna. Behöver jag säga att jag var i sjunde himlen där ute i skogen? Tror inte det :). Vintern verkar lida mot sitt slut (tyvärr) och jag försöker verkligen ta vara på varje tillfälle jag kan ute i skidspåret. Emma hade haft det så bra så när jag hämtade skulle hon inte med hem. Ett bra betyg till barnvakten. Stort tack Martin för din hjälp!

En jobbdag kvar den här veckan. Åh, vad skönt! Förhoppningsvis så ska jag hinna spendera lite tid med min vän kameran. Som det är nu hinner jag helt enkelt inte. Men så är det i bland. Har en grymt rolig sak att se fram emot i helgen. Något som involverar underbara tjejkompisar, en stuga och fjällen! Lovely!!

Trevlig onsdag!

4 kommentarer:

  1. Så fina blommor!
    Härligt att ha en sådan helg att se fram emot, hoppas ni får det toppen!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den här helgen ser jag fram emot!! Hoppas din helg också blir toppen!

      Kram Carina

      Radera
  2. Fina blommor du fått, vad kul!
    Låter ju som att du ska ha en toppen kväll.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det roligt med blommor!

      Hoppas du får en kanonhelg!

      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!