header

header

12 mars 2013

Vårnytt

Hur är det möjligt? Hur mycket kan en människa växa egentligen? Vart ska det sluta? Ja, vi har en medlem i familjen som växer så det knakar här hemma. Detta resulterar i att garderoben kräver ständig uppdatering. Inte mig emot för jag tycker det är kul att handla kläder. Ett litet aber bara - det är ju inte helt gratis......

I går kom ett paket med posten med lite vårnytt och i dag for jag till vårt köpcentrum och fixade lite mera nytt. Emma jublade och poserade glatt runt i sina nya kläder. Kul att se att hon uppskattar när hon får något nytt :).
 Tunn dunjacka & mössa från KappAhl.

Tröjor, munkjacka & jeans från HM.

Har även en längtan efter att göra en riktig vårstädning här hemma. Gillar när det känns rent och fräscht överallt. Vill även måla om och fixa. Har dock inte energin för det just nu så än så länge får det bli planer som ligger på is. Lite nytt har jag dock köpt även till hemmet. När våren närmar sig vill man ju förnya även lite här hemma. 
Fjärilstavla & glasvas från Hemlängtan.

Nu är det dags att försöka ta sig i kragen och göra något vettigt. Snart ska vi in till grannarna och fira en liten goding som fyllde 2 år förra veckan! I kväll är det tänkt att de nya löpskorna ska göra premiärturen. Om jag lyckas samla tillräckligt med energi dvs. 

Trevlig tisdag!

6 kommentarer:

  1. Alltid skoj med shopping :). Så mycket fint till E, kan tänka mig att hon är nöjd.

    Och den där fjärilstavlan är ju bara superfin!

    Ha det gott Carina! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Shopping är skoj :).

      Hoppas allt är bra och att du är piggare!
      Kram Carina

      Radera
  2. Vilka bilder från Idre!!! Man vill dyka in i dem, och stanna där.

    Jag minns hur det var när barnen var små. Tyckte de växte ur allt jättesnabbt! Fina kläder du köpt och jag tycker också fjärilstavlan var SÅ fin!

    Stor kram!
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade gärna stannat kvar i Idre ett tag till :).

      Ja, barnen växer onekligen väldigt fort.

      Tack för dina snälla ord! Kram Carina

      Radera
  3. Underbara bilder från Idre, där stod jag på skidor för första gången i mitt liv, 31år gammal o lyckades köra över en stackars dansk...Kul att shoppa kläder till de små, man kan liksom inte låta bli. Eller kunde för nu är mina killar så stora att de handlar själva. Hoppas energin kommer tillbaka. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har du också härliga minnen från Idre :).

      Du har rätt i att man inte kan låta bli att shoppa till dem.

      Tack för dina ord om energin! Jag hoppas också att den kommer tillbaka snart.

      Hoppas du får en bra vecka! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!