header

header

29 mars 2013

Bland tigrar & björnar.

Denna fredag har varit lång och sannerligen levt upp till sitt namn. Kunde blivit längre då jag vaknade tidigt men orkade, hör och häpna, somna om.

Hade turen att få sticka ut och träna tidigt i nykörda spår och inte så mycket folk. Det blev sköna timmar i spåret. Åh, vad jag älskar min skidåkning!

Efter grillad korv till lunchen placerade jag mig ute i en stol. Riktigt varmt och gött var det i solväggen. Lite påskpyssel blev det i dag då Emma och jag målade lite ägg. Mysigt.

När man är här i Grönklitt måste man ju hinna med ett besök i björnparken så klart. Dagens höjdpunkt blev helt klart detta besök. En guidad tur där vi gick följa med och mata isbjörnar och tigrar!! En mäktig känsla att stå bara någon meter från dessa vackra djur med bara ett stängsel mellan! Barnen fick mata tigrarna och jag ångrar lite att jag inte frågade om jag också hade fått mata dem. Vilka otrolig vackra djur!

Påskafton i morgon och inga bestämda planer. Känner mig tyvärr lite halvrisig men förhoppningsvis försvinner det med en god natts sömn.

Trevlig fredag! Kram Carina







4 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha det riktigt bra! Hoppas att du vaknar pigg och utvilad imorgon och att du inte känner dig det minsta risig.

    Ha en fortsatt bra påskhelg med de dina! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har haft det underbart! Hoppas ni har det likadant!

      Är tyvärr inte kry men det ordnar sig :).

      Ha en fortsatt bra helg fina du! Kram Carina

      Radera
  2. Å, vad ni har det bra!

    Blir lycklig av dina bilder!

    Stor påskram och jag önskar en fortsatt fin helg!

    Lotta

    Ps. tack för att du njuter åt mig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har haft det jätte bra! Kul att du gillar mina bilder - hoppas du kan få lite svensk påskstämning :).

      Önskar dig med en fortsatt fin helg! KRAM Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!