header

header

8 april 2013

Joråsåatt.....

Nu måste jag erkänna att jag har gjort det. Kunde inte hålla mig längre. Det spratt lite i benen. Hjärtat och knoppen ville. Det sög i magen. Kroppen skrek lite. I kväll drog jag ut på en väldigt kort löptur. Kort som sagt men ack så skönt!! Efter 1 vecka utan träning kan ni säkert förstå att jag klättrat på väggarna här hemma. Men i dag så.

Hade egentligen tänk springa hela rundan men maken drog i handbromsen. Han gav mig dispens att springa de sista kilometrarna. Resten skulle jag gå. Och tänk, för en gångs skull lyssnade jag faktiskt. Inte illa :). Och när man tänker efter så är det ju bättre att tänka efter före. I stället för att sitta där förkyld och krank och ångra sig efteråt.

Hur som helst var det skönt att få svettas lite igen. Och för att inte tala om hur det var för huvudet. Det här var precis vad jag behövde denna måndag.

Ny vecka och nu är vi tillbaka på jobb och dagis igen. Hoppas att det håller i sig och vi kan fortsätta så resten av veckan. Tre jobbdagar kvar. Sen är det helg igen.

Önskar alla en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!