header

header

19 december 2013

Äntligen julledig!!!!

Så var det då torsdag och äntligen julledigt! Tjohooo!! Känns nästan för bra för att vara sant att man ska få vara ledig ända till 7 januari. Men det är det inte som tur är :). Lovar att jag kommer njuta av varenda sekund under dessa dagar.

Fullt upp har det varit i dag. Massa ärenden att ordna och sen var vi barnvakt Emma och jag till en liten go tjej. Allt gick superbra men Emma tyckte det var lite drygt att hon inte fick låna några saker. Tur då att det fanns en matta att öva kullerbyttor på :).

Ledig som sagt och det mesta inför julen är ordnat. Har lovat mig själv att njuta och verkligen göra saker jag tycker om. Har massa tidningar att läsa. Vill fotografera (vilket jag tyvärr inte hunnit med på sistone). Vill träna ordentligt. Vara med familj och vänner. Om det bara kunde komma lite snö så vore allt perfekt. Men det blir jul i vilket fall som helst!

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och se sista avsnittet av Jul med Ernst. Gud vad han kan fixa och dona den mannen.

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin bild! Ja nu får det ta att bli kallt och komma snö tycker jag.

    underbart med lång julledighet, hoppas att den blir precis så som du önskar! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK!! Ja det är ju så vintern ska vara.

      Hoppas din julledighet också blir som du önskar! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!