header

header

31 december 2013

Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!!

Inte många timmar kvar på detta 2013. Årets sista dag och jag måste erkänna att jag slöat rejält i dag. Hade tänkt åka skidor men nja.. Hade inte riktigt lust i morse så det blev ett styrkepass i stället följt av en kort promenad. Emma och jag byggde en snölykta av den lilla snön som föll i natt men sen har det varit rejält lugnt. Är trött så vi får väl se om jag orkar vaka in det nya året :).
 Här kommer det nya året firas in :).






Hoppas ni alla får ett riktigt gott slut och ett riktigt Gott Nytt År.

Kram Carina.


3 kommentarer:

  1. Önskar dig och de dina ett riktigt gott nytt år!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Lovely! Hoppas ni har det bra nu, bara några timmar kvar av 2013 i Sverige. Jag kommer följa firandet på Skansen via svt.play. Jag blir alltid så sentimental ;)

    Tack för ett härligt år tillsammans med vackra bilder, alltid så fina hälsningar och ord, sköna texter och så mycket som du inspirerar mig med.

    Gott Nytt År!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Det låter som en riktigt skön nyårsafton. Och dina bilder är underbara!

    Önskar dig en bra första dag på det nya året! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!