header

header

30 december 2013

MItt 2013.

Nu står det inte på förrän 2013 är över, slut, finito. Fattar verkligen inte att det redan gått ett helt år sedan vi firade in det nya året som var just 2013.

Att summera ett helt år i ord tycker jag är svårt. Det har varit både toppar och dalar. Men i det stora hela tycker jag att det har varit ett bra år. Men nu är 2013 som sagt snart över och jag har gjort en liten bildsummering.




Ja, det var mitt 2013 det. Ett nytt oskrivet år ligger framför oss och jag hoppas att det kommer bli ett bra sådant. 

I dag har jag äntligen fått stå på skidorna en sväng. Ett hyfsat pass i solen blev det och det var ganska skönt. I övrigt har det varit en lugn och skön dag. Umgåtts med vänner, fotat lite, tagit en promenad och myst. En lugn kväll väntar och i morgon är det dags för årets sista dag. 

Önskar alla en trevlig klämdags-kväll!

6 kommentarer:

  1. Gott slut och hoppas du får ett riktigt fint foto år 2014! Du tar fantastiska bilder! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det samma Diane! Hoppas vi ses framöver, kanske på fotoklubben??

      Stor kram Carina

      Radera
  2. Vilken härlig bildsummering av 2013 Carina! Hoppas att ni får en bra nyårsafton och så önskar jag dig och de dina ett riktigt Gott Nytt År! Hoppas att det blir ett år fyllt av en massa härligheter, värme och glädje!
    Många kramar till Dig! / Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Önskar dig också ett fantastiskt 2014 min fina vän! Hoppas vi kan få till några resor tillsammans det kommande året. Ha en bra nyårsafton! Hälsa familjen!

      En varm kram till dig! Carina

      Radera
  3. Vilken fin summering och som alltid - älskar dina bilder!

    Gott Nytt År finaste till dig och familjen. Så glad att vi hittat varandra här! Tack för att du skriver så fint hos mig. Det betyder massor!

    Stor kram <3
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Lotta! Önskar dig och din familj också ett fantastiskt nytt år! Är också så himla glad att vi hittat varandra här och blir alltid glad över dina ord. Din omtänksamhet betyder mycket för mig.

      En stor kram till dig! Carina.

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!