header

header

6 december 2013

Lite skillnad.

Det känns helt ofattbart och konstigt att det såg ut så här för två dagar sen:

Och nu ser det ut så här: 




Ja, det är lite skillnad men jag tycker det är härligt. Ljuset har kommit tillbaka. Det är mysigt att skotta snö. Och det är skönt att äntligen få ta fram mössan :). 
Nu är den på!

Fredag och hemmadag för mig. Lyxigt, jag vet. Och jag uppskattar verkligen den här tiden jag får för mig själv. Nu är det inte precis så att jag sitter och jäser dessa dagar utan försöker fixa det som måste göras. Efter lämningen på skolan så blev huset städat. Sen hade jag tänkt ta en löptur men snöandet eller mest blåsten satte liksom stopp för den lusten. Nej, det blev ett intervallpass på spinningcykeln i stället. Inte fy skam för jag blev trött av det med :). 

I eftermiddag blir det julpyssel hemma hos fina vänner och i kväll kommer M hem. Och så är det ju helg! Kan det bli bättre??

Önskar alla en riktigt bra fredag!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!