header

header

17 januari 2014

Det här gör mig galet glad!!!

Fredag och den bästa dagen på hela veckan! En hel förmiddag att göra vad man vill. Sen få åka och hämta den bästa. Och avsluta dagen tillsammans allihop - hela familjen. Blir lycklig!

Något som också gör mig glad är när jag får vara ute. Får se allt det vackra inbäddat i det mjuka samtidigt som nya flingor sakta dalar till marken. När jag sedan kan ta med mig kameran och gå ut och omhuldas av allt detta. Då är jag mer än lovligt glad. Galet glad skulle man kunna säga :).





Dags att hämta hem den bästa och sen fara en sväng till affären. Huset är städat. Kroppen är piggare. Solen kikar fram och snön faller sakta.

Trevlig helg allesammans!
Kram Carina.

2 kommentarer:

  1. Låter som en perfekt fredag. Ha nu en riktigt bra helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en ganska skön dag :).

      Ha en fortsatt trevlig helg!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!