header

header

28 januari 2014

T.I.S.D.A.G

Alltså, hur länge är det möjligt att gå runt och vara trött och seg?? Det börjar kännas som ett konstant tillstånd. Ett tillstånd som det blir allt svårare att ta sig ur. Det är ju inte så här man vill känna sig. Nej, så klart vill man vara pigg. Fylld av energi. Känna att man orkar hur mycket som helst. Eller åtminstone ganska mycket. Men så är det tyvärr inte för tillfället. Vet inte riktigt vad det beror på. Men men, det ordnar sig nog till slut.

Trött eller inte. I dag blev det ett lunchpass på skidorna igen. Har man bestämt sig så har man. Sikten var betydligt bättre gentemot i går kväll. Mörker, blåst och snö som kändes som småspik + att jag hade glömt skidglasögonen gjorde att jag såg nada i utförsbackarna. Tur då att man känner till var det svänger och vet när det är dags att börja trampa i kurvorna för att inte fara rakt ut i skogen :). I dag var det betydligt bättre väder men formen blåste nog bort i vinden i går. Fy katten vad tungt det gick men jag genomförde passet som jag tänkt. I morgon blir det dock vila från träning. Både huvud, armar, ben, tja hela kroppen behöver det.


Ofrivillig vila från fotograferingen blir det just nu. Tiden räcker helt enkelt inte till. Har så många idéer som jag vill genomföra. Men när man inte riktigt hinner med själva fotograferandet så kan man ju förkovra sig i fotokurser. Sitter en del på Moderskeppet och ser den ena intressanta kursen efter den andra. Och det är ju inte det sämsta :).

Nu dags för nattning av den lilla (som inte är så liten längre…..). Och sen blir det till att titta i en guide om N Y som kom med posten i dag :).

Trevlig tisdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!