header

header

4 januari 2014

L.Ö.R.D.A.G

Helg igen och inte många dagar av den lååånga ledigheten kvar nu. Måste erkänna att det är lite ångestkänslor som börjar dyka upp inför att jobba igen på tisdag. Precis som det brukar vara när man varit ledig och haft det gött :).

Denna dag har det äntligen tränats ordentligt. Och löpning till råga på allt :). I dag hade jag sällskap av Marcus och Fredda. Ett riktigt bra pass fick vi till och jag hade hyfsat pigga ben och agerade "hare" större delen av passet. Och det bästa av allt: kände inte ett dugg i foten under löpturen och inte nämnvärt nu efteråt!!!!! Hoppas, hoppas, hoppas att det vänder nu.

Annars så händer det inte så mycket. Svärföräldrarna är här på besök över helgen. Jag har försökt (utan större framgång) att göra en ny bloggbok. Av någon anledning så funkar det inte på min Mac. Det blir till att ta fram en gammal pc i stället. Jag har tittat på en dokumentär om fotografen Hans Gedda (finns här). Klart sevärd. Men nu tror jag att det blir en lässtund i fåtöljen. Känner att det skulle sitta fint.
Lite mossa jag hittade i ett träd hemma under julen.

Ha det gött!
Kram Carina.

2 kommentarer:

  1. Ja, lite ångest börjar komma här också. Men lite skönt att få lite rutiner igen i alla fall :-).

    Vad härligt att det går bra med hälen, hoppas det fortsätter så nu!

    Ha en fortsatt bra helg Carina! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Ja det är väl skönt m rutiner antar jag - även om det inte känns så just nu ;).

    Hoppas det känns bättre i din häl så du kan träna som du vill.

    Ha en fortsatt bra helg!
    Kram Carina

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!