header

header

30 januari 2014

Något jag inte gjort tidigare.

I dag på jobbet höll jag på att somna och mådde allmänt risigt. Då kände jag att gränsen var nådd. Jag tog helt enkelt och stängde ner allt och for hem och bäddade ner mig. Så här har jag inte gjort tidigare. I vanliga fall brukar jag bita i hop och jobba fastän jag mår dåligt men inte i dag.

Så det blev en dag i sängen för min del. Försökte sova men det gick inget vidare. Har väldigt svårt att koppla av och sova på dagtid även fast jag skulle behöva. I stället blev det lite bokläsning och tittande på paddan. I bland måste man helt enkelt lyssna på kroppen. Nu hoppas jag att dagens vila ska göra susen och det ska kännas bättre i morgon.

Ledig i morgon och jag hoppas kunna inleda dagen med ett skidpass men dagsformen får helt enkelt avgöra om det blir så eller inte.

Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Det gjorde du helt rätt i, heja dig Carina! Hoppas att du mår bättre imorgon.
    Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!